Merhaba hanımlar. Bebegim 7 aylık olmak üzere.2 gun önce sağ göğsümde bi acı başladı.emzirdim aksama kadar düzelir dedim ,akşam çok kötü oldu.kolumu zor indirdim .sıcak su tutup ,sağdım gecesinde.baya düzelmişti. Dün gece yine tekrarladı. Koltuk altı tarafında hafif bi şişlik ve acı oluyor. Bebegim su an etrafı keşfettiği için doğru düzgün emmiyor.hep saga sola bakıyor.bu yüzden bosaltamadi ve bi kanalda süt birikmesi oldu diye düşünüyorum ama başka bi sebebi olabilir mi? Daha önce başına gelen varmı?