haticeymns bence hazır desteği bırakmışken başka bir desteğe alıştırmadan uyutun. Yatağına koyup okşayıp ninni söyleyerek mesela. Gerçi ninni de destek ama olsun yani o kadar. Benim oğlum iki hafta önce emmeyi bıraktı, ben omzumda uyutmaya başladım, şimdi ona alıştı devamlı uyanıp omzuma almamı istiyor, memeden pek farkı kalmadı.