Zeynepnazinannesi Eşim pozitif vakaydı yarın karantinası bitiyor, bende temastan karantinadayım benim de 23 ünde bitiyor eşimin bitince o kapıya yapııştırdıkları kağıdı yarın çıkarsam eşimin bitince sıkıntı olur mı acaba
Mom62636362 Zeynepnazinannesi üstünde tarih yazmıyor mu? Bizim komşumuz karantinadaydı üstünde tarih vardı, şu tarihe kadar karantina altındadır diye