Emelli bende sorsam mi bu soruyu diye dusunuyodum iyiki sordunuz ☺ benim doguma yaklastigimda baslamisti dizlerimde agri, dogumdan sonra da gecmedi hala var. Kendimi yasli gibi hissediyorum egildim mi dizlerimden kalkamiyorum, uzun sure kivirirsam dizlerimi acamiyorum cok oturup sonra kalkip yurursem bile dizlerim agriyo 😢 doktora da gidemedim