Verilir hatta benim oğlusun(10aylik olmak uzere) en sevdiği yemek diyebilirim. Genelde kıymalı minicikte pirinçli yapıyorum. Salça henüz kullanmadığım için 1tatli kaşığı zeytinyağı ufacık soğan kiymayi azıcık kavuruyorum ıspanak ve pirinci koyup bidaha döndürüyorum sonra suyunu koyup kapağını kapatıp pismesini bekliyorum.