Merhaba kızlar oğlum 15 aylık. Evde köpeklerimiz var fakat çok dikkat ederiz mamaları hiç ortada değildir. Muhtemelen yerken düşürdüler ve oğlum bulmuş ağzında gördüm 1 taneyi iyice parçalamış. Aldım alabildiğimi bi sorun olur mu? İhtimal az ama başına gelen var mı ?