Sehererkul Bebegimin sagligi sebebiyle 5 gun once sunnet olduk 2.5 ayligiz sunnetten sonra bir sıkıntı yoktu 4 . Gun beyaz bi tabaka olusmaya basladi iltahap sanip doktora goturdum o beyaz tabakayi kazidi 😔 cok agladi yavrum sizde temizleyin dedi olusursa eve geldik temizlioruz batikon merhem kullaniyoruz ama o beyaz tabaka yine olusuyor temizleyemiyoruz icimiz aciyo nasil gecicek bilmiorum aglamaktan halak oldum 😭 bole sıkınti yasayan oldumu ne yaptiniz varmi bi cozumunuz ?
Busrasy Sehererkul bizde 27 günlükken yaptırdık sünnetini ama hiçbir şekilde pipisine dokunmuyoduk. Sadece fısfıs baticon verdi onu sıkıp pipi çevresini temizleyip bezini bağlıyodum. O şekilde beyaz tabaka hiç olmadı. Neden olmuş ki öyle birşey peki ?
ntugbahas Sehererkul bizde 20 günlükken yaptırdık o beyaz tabakayı her gün banyo yaptırırken temizledik. Bir süre sonra oluşmadı artık
Sehererkul Busrasy bizde eldivenle hallediyoruz her isi doktor olabiliyo bu dedi enfeksiyon degil dedi anlamadim napcagimi sapittim
Damla0811 Biz doğumun ertesi gün yaptırdık 4. Cü gün düzeldi hatta göbeği bile düşmemişti fakat doktorumuz kesinlikle su değmicek banyo yıkamak yok demişti .. acaba baska bi doktora mı gösterseniz sonuçta önemli bi. durum
HungryWolf Sehererkul o beyaz tabakayi ellemiceksiniz diye biliyorum doktor kazidi mi??? Sunneti yapan cerrahmi kazidi? Bize ellemeyin dendi ellemedik kendi kendine kuruyor dokuluyor o tabaka.. yazik gecmis olsun ya sasirdim kazinmasina..
cagrininannesi Sehererkul bize doktor her gun hatta gunde 3 4 kez ilik suyla yikayin demisti.o bolgeye su tutun bakteri olusumu engellensin demisti.insallah duzelir.baska doktorada goturn
Egem O beyaz tabaka koruyucu bir tabakadir. Alttaki doku iyileşince yerinden ayrılırmis. Sadece beze yapışmasın diye antibiyotikli bir krem kullanilabilirmis. Merak edip nette araştırdım şimdi bunu okudum. Neden kazıdı ki doktor koruyucu özelliği varmış. Üzülmeyin olması gerekiyor demek ki onun.