Merhaba,
3, buçuk aylık oğlum ile
Meme reddimiz var uyurken sadece emiyor.
Kaşıkla ara öğün vermeye çalışıyorum ama üstü başı batıyor zorla içiyor.
bu kaşık biberonun faydasını gördünüz mü ? Biberon 🍼 da kullanmıyor Philips avent ve nip var elimde maalesef:(