busegonel Hanımlar merhaba. Bebeğim 3 aylık sezeryan doğum yaptım. Fakat 40 gün kanamadan sonra bir kez ara ara adet kanaması gördüm. Ekimden beri adet olamıyorum. Sizde durumlar nedir