Kızlar kızım 28 günlük, son birkaç gündür fazla ağlıyor çatlıyor ağlamaktan.. ne yapsak susmuyor. Sadece memeyi verince susuyor. Ama bu kez de kusmaktan bi hal oluyor çocuk. Emdikten sonra 1 saat içinde 3-4 kez kusuyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Emmesini düzene sokmak istiyorum kusmasını azaltmak için ama bu kez de ağlaya ağlaya çatlıyor çocuk. Dayanamayıp veriyorum memeyi, emdikten sonra yine memeyi ağzından atar atmaz yine ağlamaya başlıyor. Biraz karışık yazmış olabilirim ama özetle aşırı ağlıyor ve kusuyor. Böyle olanınız var mı? Neler yaptınız? Doktora gideceğiz ama yine de sormak istedim