Derinsmomm Kızlar iyi geceler. Size bisey sormak istiyorum. 22 günlük bebegim var , emziriyorum ama sütüm yetiyomu anlamıyorum :( göğüslerim taş gibi değil yumusak , sönük. Bebegin agzının kenarlarında sütü görüyorum. Ama cocuk hep aranıyo :( süt olması için göğüslerin hep taş gibi mi olması lazım ?
Gizemmmm Derinsmomm onun ihtiyacı kadar süt yapıyo vücudun ve oda küçücük daha zamanla daha çok emer sütte çoğalır😊
Derinsmomm Karam38 Ya ziyarete gelen biri dedi memelerin sert degilse sönükse eger , sütün yoktır. Emmeyince tas gibi olması lazım benimki 3 saat emmiyo hiç sert olmuyo
Mlkkrnlkoglu İlk zamanlar öyle oluyo süt artınca dolmaya başlıyo ama 4 aydan sonra bebek emdikçe geliyormuş o sertlik kayboluyormuş. Ayrıca bazen bebek emerken iniyo süt sütüm yok diye düşünmeyin bence yenidoğanlar genelde aranıyo