sinemin bakın hanimefendi benimde düzgün üslupla konuşun size yalan mı söylüyorsunuz dedim. Tabiki bilimsel bir kanıtı var şaka mısınız nesiniz anlamadım. Her dış cabi istediğinde çıksaydı genel olarak önden arkaya gitmezdi zaten dişler. Bu her yerde herkeste böyledir. Benim çocuğun ağzını görsen sen demek ki azıları çıkıyor diyo lokma dağıtacaksın. Evet şişmiş olabilir bizimde sis. Patlayacak gibi sis hatta. Ama bu bütün doktorlar tarafından kabul görmüş bir bilimsel sıralamadır. Önce on kesici dişler çıkar ardından köpekler takip eder şırası ilede 24 aya kadar 20 dış tamamlanır. Eğer zaten önce köpek dis çıkarsa doktorlar epital kalıntı mi değil mi ona bakar değilse dış ise de on dişlerin neden surulmedigini ön dişlerin kemiksel gelişiminde sıkıntı mi var yok ona bakılır. Hadi kocan olsa neyse dicem kaynın gibiolacak değil ya çocuğun. Senin dediğin olay çok çok çok nadir dediğim gini öyle olursa da çocuk bi araştırır normal düzende dişleri neden gitmiyor diye.zaten bir dış sistiginde dış belirtileri başladığında 1 1.5 ayı bulur dışın çıkması ön dişler sürdükten sonrada hemen arkasından köpekler patlicak belki ne biliyosun. Benim eltimin çocuğuda 4 günde 5 dış çıkardı ön alt üst 2 dış bir üst köpek dis. Böylede olacak olabilir. Olmazsa da dediğim gibi doktorunla konuş muayene etsin. Çocuklarda bazı genel değişmeyen kurallar vardır mesela sarılık değeri gibi organ ölçümleri gibi bunlarda normalden değişik bir fark varsa araştırmaya tabi tutulur. Bide bilimsel bir kanıtı var mı dedin ya güldürdün beni. Biz burda tecrübelerimizi paylaşıyoruz bende tecrübeme dayanarak normal olan o değil diyorum. Varsa da öyle durumunuz doktora gidin diyorum. Düşmanınla kavga eder gibi yorum yazmana gerek yok