Olric11 kundaklayınız efendim. Kaynakta göstereyim mayo clinic kitabı. Elin yabancısı bile kundakla diyor. Tabi yarım kundak sadece kollarını. Nasıl sakinleşicek yawrumuz. Önce kundakla cıkmak için ağlayacak yapıştır memeye ağlasa bile sabırlı ol susacak. Benim bebeğim hep öle uyurdu hatta cok uyurdu hele bi gün tam 3 aylık 8 saat aralıksuz emmeden uyudu. Ve emzirirken uyucagı zaman sadece bebekle kontak kurmayın konuşmayın derin aynı aralıklarla nefes alın bebek sakinleşip dalacaktr. Tv nin karşsna gecip emzirmeyin 🙏 yapınız, bakınız, dua edeceksiniz..