ikiprensannesii2 şuan 9da uyuttum 9dandır 13 defa gittim 5 bardak çay değiştirirdim hiç birimi içemedim vazgeçtim içmekten duşa gireyim dedim giremedim halen kucağımda pış pış yapıyorum sinirlerim çok bozuluyor bu şekilde artık gerçekten kaldıramıyorum yani sinirleniyorum emmek istemiyor uyumuyor sürekli kalkıp ağlıyor sebepsiz Buda beni sinir ediyor