YagmurZ böyle olupta zamanla uykuları uzayan varmı acaba bizede umut olur .yada uykuları 2 ,falan düşerse uzarmi oğlum bazen 3bazen 4kere uyuyor yarim saat bazen 1tanesi 40 dk uzatamıyorum sallıyorum tekrar ama dalamıyor uyukluyir uyanık yani yinede .gece de 2saate zor dalıyor gece uykusuna 2saat uğraşıyorum yine o uyanıyor ben tekrar uyutuyor um. Besleyip uyutuyor um daha uykuya tam dalmadan yine acıkıyor malesef