Kızlar oğlum 13 aylık.. pipetli suluk aldım gayet başarılı kullanıyor .. mamayı da pipetli alıştırma bardağıyla vermek istiyorum ama verilir mi verilmez mi bilmiyorum.. biberonu bırakması normal bardağa geçişini de kolaylaştırır mı ?? Bilgisi olan bi yardımcı olsun lütfeeen 🤲🏻