Bgmyzc Estağfurullah canım benim.daha nasıl ayrıntılı yazarım diye okuyup okuyup düzelttim ,içimden inşaallah açıklayıcı olmuştur dedim.Ama inan zor bi süreç ve devamlı olursa sonuç iyi oluyor.çok fazla pisleniyor ortalık ama olsun alışıyor.bi de ben 6.ayından beri oğlumu hep sofraya oturttum bazen masada bazen yer sofrasında ama hep bizimle.inan taklit dönemindeler ve o kadar dikkatle izliyorlar ki sofradakileri öğreniyorlar böylece.9.ayın ortalarına doğru kaşıkta tutturacağım ona.muhtemelen sağa sola çok sıçrayacak ama öğrenecek inşaaallah.ve sana kesinlikle 8.ay ortalarında çiğnemeye başlayınca muhakkak muzlu pankek yapmanı öneririm kahvaltıya.o kadar güzel yediki oğlum bugün(tabii çoğu mıncıklanıp döküldü ama yarısını yemiştir)yarın da mücver deneyeceğim.