Hanımlar ben napiyim, napıcam bilmiyorum 🤷♀️ İlaç kullanamıyorum oğlumu sütten de kesemem mama almıyor hiçbi şekilde ama nasıl iyileşicem boğazım çok kötü yutkunamıyorum bi terliyorum bi üşüyorum hiçbişi yapamıyorum burnum tıkalı başım zaten çatlıyor. nasıl atlattınız , neler yapmalıyım , ne yemeliyim ? Lütfen cevaplayın 😢🥺🙏🏻