Annelinka1 Bir haftadır gribim bugün başım şiddetli ağrıyordu uyanınca belimde agrıyor sanki bebeğimi kaldıramıyorum öyle kolum kanadım kırık gibi öksürüyorum ateşim de 36-37 hep test yaptırsam mı başım dönüyor çokkötü eğilirken başım Benim değil sanki
metehnn Arasege ben yeni atlattım evet emzirmeye devam etmeniz lazım eger çok kötü olmadıkca ilaç kullanmadıkca ben 14 gün kullanmadım çünkü oğlum 4 bucuk aylıktı ve oda pozitifti 14 gün ilaç almadım çabuk düzelsin die
Annelinka1 Arasege test yaptırmadım mevsimsel heralde bugün hiç birşeyim yok gibi bebeğim 2 yaşında emzirmiyorum