CansuBozkurt_ Bebeğim 6 aylık ve sürekli öksürüyor burnu akıyor Uykusunda öksürükten uyanıyor. Ne yapmalıyım çok üzülüyorum
Ldy CansuBozkurt_ mutlaka doktora götürün. Doktorun vereceği ilaçların yanında mustelanın bi ürünü var viks gibi onu alın isterseniz sürün göğüs bölgesine sıcak havlu kapayın üstüne o da iyi geliyor balgam söktürüyor ama doktora mutlaka gidin
Ikrabebek CansuBozkurt_ biz de hastayız canım 6 aylık. Ateşi çıkmıştı balgamdan öksürüyo olabilir ama doktora gitmekten başka bişey yapamazsın ki. Biz gittik antibiyotik şurup verdi burnuna damla verdi
Deletedmom_50 Çok geçmiş olsun, bilgim yok malesef, tecrübeli anneler aydınlatır sizi, üstte kalsın. En yakın zamanda doktorunuza danışsanız siz de 😔
CansuBozkurt_ Ikrabebek bende götürdüm calpol ve iburamin şurup ve otrivine burun spreyi verdi 1 hafta oldu hala tam iyileşmedi malesef Sizede geçmiş olsun