Nisanda doğum yapan annelerimiz burda toplayalım, durumlarıniz neler ek gidayla aranız nasıl neler veriyorsunuz?uyku düzeni,bebeğin hareketleri, diş sorunları ??? yürüteçe ne zaman başlayacaksınız ?birde bebeğin yemeklerine kuru nane falan bırakıyormusunuz?bildiklerimizi tecrübelerimizi burda paylaşalım.. benim bebeğim bu aralar emekliyor,sakin bebeğim bi huzursuz olduki 🤔iki alt dişi çıktı( beş buçuk aylıkken),kahvaltıda tahıllı mama yapıp içine yumurta sarısı ekliyorum,labne,yoğurt veriyrm ama çok az yiyor ,anne sütüne devam..onun dışında öğle elma meyve karışımları yapıp veririm akşam düzenli çorba yaparim,içeriği(kabak,patates,havuç arada bı princ ekliyrm,akşam corbalarini severek içiyor diğer öğünleri iki çay kaşığı anca yer☹️bu arada kızlar şokta minik haslamalik patatesler var bir file çorbası için onları aldım kalanı israf olmuyr tam bir kaselik yapiyrm.