Merhabalar güzel anneler biz 4 ay 9 günlük olduk. Kızım gündüzleri gazını çıkarıyor ama geceleri gaz sancısından sabaha kadar kıvranıp duruyor ayarım saatte bir uyanıp duruyoruz. Sürekli emmek istiyor. Sabah gözünü açınca gece boyunca biriktirdiği gazı çıkarıyor. Gece de rahat çıkarması için yapabileceğim bir şey var mı. Benim gibi sıkıntı yaşayan oldu mu ? 3 ay sonra geçer gaz sıkıntısı demişlerdi 4 ay olduk hala geçmedi . :(