Alaz bizim ilk burnu tıkandı.sürekli damla ve asipiratör ile temizledik ama yinede ertesi kalktığımızda öksürük başlamıştı.ertesi güne hemen randevu aldım doktorumuza.sabah kalktı aşırı hırıltısı vardı göğsünde ve öksürüğü çok şiddetliydi.bi gecede bütün ciğerini kaplamış.doktorumuz kızdı neden hemen getirmediniz diye.öksürdü ertesi gün getirdik dedim bu çok hızlı ilerler dedi.hemen yatış verdi serum ve hva aldık bir gece.şimdi evimizdeyiz şükür antibiyotik ventolin kullanıyoruz.szede gecmıs olsun