Nurdn55 Merhaba sevgili anneler, Bebeğim 20 günlük yüzünde hep isilik çıktı bazıları büyüdü sivilce gibi oldu ne yapmam gerekiyor bu sorunu yaşayan var mı?
Busu Nurdn55 sütünüzden kaynaklanıyor onlar sütünüzdeki hormonlardan her bebekte oluyor hemen hemen bize doktorumuz bocaderm verdi sürdüm 1 hafta içinde geçti doktora gitmeseniz bile kendinden geçer o 🙂
Hunilianne Nurdn55 kalın giydirmeyebilirsin. Oda ısısını düşünebilirsin. Ama isilik olmayabilir belki posttaki gibidir
Nurdn55 Busu teşekkürler bilgi için 🤗 eğer böyle devam ederse bende ilaç kullanıcam çünkü sivilceler büyük ve eli gelse canı acıyacakmış gibi duruyor bi tuhaf oluyorum öyle görünce.
Busu Nurdn55 acımaz annesi acımaz 😍 benim bebeğimin boynuna ensesine kadar gelmişti ebeler üzülme hem sütün yarıyor hem yağlı kilo aldırır demişti sonra rahatladım😍