Nilbebek12 silverdin denmiş ama artık o bebeklere kullanılmıyor ve iz bırakıyor, geçen gün kızımın eline çay döküldü anestol ve lapiderm sürdüm düzenli olarak bir de sarı kantaron yağı çok çok iyi geliyor. Bol bol soğuk kompress yapın acısını alsın, ıslak bezle sarın bölgeyi sık sık da değiştirin. Çok geçmiş olsun rabbim beterinden korusun.