busra_54 evet atlattik zaten 3 ay gecti belli bir sure antikor oluşuyor simdi tekrar olabiliriz tabi ama o surec icerisinde biri cabuk atlatip tekrar bulasma olur mu mantikli gelmiyor cunku zaten virusu aliyosunuz antikor olusuyor belli bir sure.
Gepiniz ayni anda oluyorsunuz degil mi bu arada yani ustunden vakit gecmedi