mavihuzurkalp şöyle ki bebeklerin mide kapakçıkları henüz gelişmemiş oluyor. Sürekli sıvı beslenip hep yatar pozisyonda oldukları için yedigi mama veya süt gazla beraber ağzından geri çıkıyor çok normal
bir süreç aslında. Emzirirken durup durup gaz çıkarmanız lazım. Mama yedikten hemen sonra yatırmamak bi süre kucakta dik tutmak lazım. Ve reflü yatağına yatırmanız lazım. Bebek büyüdükçe dik durmaya başladıkça reflusu azalacaktır kusmaları bitecektir. Gereğinden fazla beslemek de reflüyü sebep olur