Biz 3 bucuk aylıkken bebeği kendi odasında yatırmaya başladık. Babyphone ile mızıldandığında bile sesini duyuyorum. Yan odada olduğu için ağladığında hemen yanına gidiyorum emziriyorum uykusu açılmadan geri uyuyor. Ben de gelip yatağıma yatıyorum. Biz ailece kendi odasında yatınca rahat ettik. Kendi odasında yatınca bebek babasının horlaması yüzünden uyanmıyor, ben bebeğin her hareketinde kalkmıyorum, babası zaten top patlasa uyanmıyor 😂 o yüzden benim önerim bebeğin kendi odasında yatması