Evett 04:00 a kadar süren uykumuzunda sonuna geldik bir dahaki günlere artik 🥴 3 aylik oldu halaaa gazdan kıvranıyor milletin bebesinin gazi elli kere bitti bizimkinde durumlar aynı neyse en azindan 4 e kadar uyuyabiliyoruz çok şükür önceden bu kadar dahi uyuyamazdik 😵 nerede uyumayan anneler ben artik ayagimda sallama moduna geçiyorum siz nabiyosunuz 😂