ahSeen
Arkadaşlar merhaba.
6 aylık kız bebeğim ateşlendi ve en yüksek 38.5 derece ile hastaneye götürdük. İlk gittiğimiz hastane idrar tahlili aldı ve yatış dedi. Kendi doktoru ise genital bölgeyi temizleyerek tekrar idrar tahlili yaptırdı ve korkulacak kadar değil dedi. Tahlil üzerinden kültür yapılacak ve ona göre antibiyotiğe başlanacak. Test sonucu da perşembeye çıkar denildi. Ateş için fitil ve calpol önerdiler. Ve tabiki aşırı huzursuzluk var. Başından geçen yaşayan anneler tecrübüleriniz neler ? Bu süreci nasıl atlatabiliriz?