Hlalg benimde bu ay gecikti baya esime hamilemiyim sence ihtimal var mi demekten esim bıktı resmen her ay ayni şeyi yapıyorsun diyor gecen ayda biraz geçirmişti bu ay 10 günü geçti nerdeyse çocukta emiyor ve yuzumde sivilceler çıkıyor içimi rahatlatmak istiyorum ama olmuyor