Babbbyyyy eklem ağrısı ve ateşle başladı benimde. Ateşim sürekli durmadı geldi gitti 39,5 fln olmuştu ama boğaz ağrısı o tek taraflı şişlik bendede vardı hiç geçmedi canım. Korona testinden sonrada Burun içi kaşıntı, boğaz kuruluğu, boğaz gıcıklanması, baş ağrısı ama çok inceden, eklem ağrısı oldu. Kendine dikkat et farklı bir halsizlikle eklem ağrısı sarıyor vücudunu anlamaman imkansız. Tabi belirti olamayada bliyormuş ama inş yoktur. Geçmiş olsun🌸