Merhabalar, hayırlı geceler. İlk defa yazıyorum foruma bana yardımcı olursanız çok sevinirim. Kızım alt iki ve üst iki ön dişini çıkardı çok rahattı bugün baktım üat iki dişin yanları çıkıyor ve ısırmasından dolayı emziremedim 😔 buna bi çözüm önerisi olan var mı acaba?