Eski sporcuyum, rekabet, yarışma kanımda var. Ama gel gör ki bu ara hiç öyle bir ortam yok. E malum hepimiz yeni bebekliyiz zaten ve çoğumuz ekstra kiloluyuz 😇
benimle rekabetle
(birbirimizi gaza getirmek için tabiki) diyet ve spor yapacak bir arkadaş arıyorum. O yüzden benimle kriterleri aynı olmalı ki yarış daha tatlı olsun.
Badi’mde aradığım kriterleri yazıyorum 😬
🎈80 kilo🙈
🎈emziren
🎈yağ oranı fazla
🎈ödül sistemini kabul eden
Kriterlerime uyan badimle özelden ayrıntıları konuşuruz.
Siz de bu başlık altında isterseniz kendi spor ve diyet badinizi bulabilirsiniz.
Sevgiler🌸
Ps. Postum silinmiş. Uyarsaydınız da olurdu silmek yerine , kızdımmmm