Melikecbn bebelac gold kullanıyorum canım ilk doğduğu günlerde aptamil kullandık aşırı kabız oldu hipp combıotıc aldık beğenmedi kustu içmedi sma optipro ya geçtik bi ay falan kullandık onu ama kakası yeşil ve suluydu ishal gibi ve cok kötü kokuyordu kakası hep geçmiyordu mama değişikliği yap dediler ertsesi gün bebelac gold aldık bir günde değişti düzeldi kakası biraz deneme yanılma durumu mama işi maalesef