Bushraa Kızlar iyi geceler. Kızım 4 ay 11 günlük ağır bir bronşit geçiriyor , ciğerleri fena durumda. Antibiyotik ve hava tedavisi uyguluyoruz. Bugün bütün büyükler ıhlamur vermem konusunda ısrarcı oldu. 4 aylık çoçuğa ıhlamur verilir mi? Perşembe doktora gidince soracağım ama, sizden de fikir almak istedim. Teşekkür ederim şimdiden 😊
minelzeynep Bushraa benim kizim grip oldu 1 bucuk aylik ben 3 4 tatli kasigi verdim faydasinida gordum tabi sık sık emzirdim
minelzeynep Bushraa ve cevremde cok verene sahit oldum bebeklerde gaz sancisinada iyi geldigini duydun bir yerden
Bushraa Lokma Cuma’dan beri tedavi görüyor ama antibiyotik ve havaya dün başladık. Daha önce başka ilaçlar denedi doktor 😓 antibiyotiği kesinlikle içiremiyorum. Bir damla veriyorum oluk oluk kusuyor, midesi çok hassas. Ne yapacağım bilmiyorum
Lokma Bushraa 2 gün daha sabret ilaçlar ancak etki eder. Antibiyotik şu pütürlü olandan mi? Benim kızda içmiyordu. Aç karnına verdik kusuyor diye. Yatirip enjektörle 2-3 seferde ağzına sıkarak icirdim.
Bushraa [bilinmeyen] ben de öyle düşündüm. Antibiyotik içiremiyorum. Önerinn var mı? Nasıl daha kolay olur. Anne stü ile mi karıştırsam acaba?
Bushraa [bilinmeyen] onu yapıyorum ama ne kadar az verirsem vereyim büyük insan gibi öğürüyor ve kusuyor. Aynı durum diline değdirince de oldu
Bushraa Lokma pütürlü olan klamer. Evet onu içmedi diye değiştirdi doktor ve bu verdiğinin cidden tadı güzel. Ama hiç abartmıyorum büyük İnan’a gibi kustu
Eagil Bushraa dr ali fuat 1 yasindan once kesinlikle bitkisel bitsey vermeyin diyor hem.bebeğiniz basit bi soguk algınlığı geçirmiyor ki ihlamur fayda etsin sakın!