Bebeğim 2 ay 13 günlük geçen hafta 2. Ay aşılarını olduk ertesi gün bebeğimde mukuslu kanlı ishal oldu 2 kez çok korktuk hemen doktorumuza başvurduk tahlil yapıldı ama herşey normal dedi takip edelim dedi. O gün geçti kakası düzeldi ama ertesi gün tekrar bi kakasında mukuslu pembe kan vardı minik minik.
doktorum süt alerjisinden şüpheleniyor ben süt ürünleri diyetine başladım.
çok üzülüyorum başına böyle bir şey gelen var mi?
Nasıl çözüm buldunuz