Ezezez ilk önce uykusu geldiği saati gözlemledim. Her gün 7 gibi huysuzlanip ellerini kulağına götürüyordu . Bu yüzden o saatlerde altını değişip pijamasıni giydiriyorum. Sonra odamızda kırmızı loş ışıkta emzirip kucağımda uyutiyorum. Daldiktan sonra da yerine koyuyorum. Bu şekilde 8-10 saat arası yatıyor . Gece 2 kez kalkıp emiyor. Kırmızı loş ışık gerçekten işe yarıyor denemenizi tavsiye ederim. Siz gündüz rutini nasıl oluşturdunuz peki ? Bizde de o yok 😂 2 gündür gece yaptığımı yapıyorum pijama hariç. Oylelikle 40-60 dk uyudu ama denk mi geldi bilmiyorum.