Mom076 Slm kızlar bebeğim 3 aylık 11 günlük dünden beri dilini emıyor bebekleri böyle olanlar varmı Normal bir durumu sizce
Papatyaseverrrr Mom076 bence bebegin biseyleri emmesi kadar normal bir durum yok zaten bu refleksleri gelismks bi sekilde geliyorlar dunyaya takilmayim bence bu kadar
Minikpapatyamm Mom076 4 buçuk aylık kızım var dilini emiyor canım 15 günü geçti hep bu şekilde başta endişelendim ama komsum normal bişey olduğunu söyledi. Belki dişle alakalı bi durumdur ama bilmiyorum 😊
reynwoman Mom076 kızım 3 ay 5 günlük oldu 2. Ayından beri dilini emiyor aynı şekilde parmaklarını elini sürekli emiyor normal canım
Mom076 Papatyaseverrrr 1 haftada dan fazladır biberon almıyo zorla veriyorum ya uyuduğunda yada kucahimda gezdirerek başka türlü almıyo bende dedim acmi acaba o yüzden mi emmiyo ondan sormak istedim
Mom076 Minikpapatyamm bı an tuhafıma gitti 😅😅sonra dedim kesin aç o yüzden öyle yapıyor doktor sordu bi ara hata ağzında öyle yaptı oğlum yapiyormu diye bişeyler oldu o kaynadı arada bende unutum sorma yi acaba neden öyle sordu diye gelecek randevu de sorarım İnsallah
sanye_1907 Gayet normal benim kızımda emdi sonra unutuyo hatta bi ara elini komple emiyodu falan bende endişelenmiştim ebe arkadaş ım var normal dedi bebekkerin böyle değişik huyları olabiliyo sımıntı yapma unutur
Mom076 sanye_1907 bizimkide elini ağzına götürüyor hata bugün parmağını ağzına sokarken midesi bulandı tadını beğenmedi herhal😅😂
Cennet-Kokulum Mom076 normal canım benim oğlum da emerdi dilini sonra bıraktı yapmadı bir daha korkma
Nescafe Mom076 biberon reddi de biberon ağzını sevmiyorlar benimde reddetiyordu nuk cam şişe 3 delikli meme ucuna yakın tipi onu çok severek aldı . Evde gereksiz yere 2 tane biberon hala duruyor😁
Minikpapatyamm Mom076 valla benimde tuhafıma gitmişti hatta çocuğun tiki mi var acaba diye korkmuştum 😂😂