nurarslnn 2-7 yaş arası felaket bir dönem. 7-12, 12-18 of of. Geçen haftalarda yaşça büyük bir grupla birlikteydik, hepsinin net söylediği ebeveyn olduysanız artık olan olmuştur, geri dönüş yok, bir
dert biter diğeri başlar ama dünyanın en güzel duygusudur da budur. beyinleri boş ve zehir gibiler o yüzden hızlı öğrenip aynı hızda ifade edemedikleri ve henüz duyguları tam bilmediklerinden bize göre mantıksız şeylere aglayabiliyorlar. Onların beyin gelişim basamaklarını incelerseniz gel gitli hareketleri veya yersiz tutturma, sabırsızlıklarının normal olduklarını anlayabilirsiniz. Bu kısımları 3-4 yaş arası geçiyor ama 4. yaştan sonra büyüdüm ben kısmı çok daha zorlayıcı bence ( bnm oglum 2 yaşında, yegenim 6 ) olayın nereye gittiğinin farkındayım ve korkuyorum 😂😂