Egemenbstn Merhaba iyi akşamlar arkadaşlar Manisa merkeze yeni taşındık, 2.gebeliğim ve şuan 5haftalık hamileyim.Şehir Hastanesi’nde önerdiğiniz bir doktor var mı ve burada doğum yapan arkadaşlar varsa ebelerin filan tutumu nasıl doğumda memnun kaldınız mı?