1anne2403 Kızlar merhaba bir kaç haftadır kızımın sol göğsünde Şişlik var dışarıdan belli olmuyor ama elime geliyor haftasonu doktora götürücem burdan da sormak istedim belki başına gelen vardır ?
Papatyaseverrrr 1anne2403 bebe yagi ile masaj oneriyorlar ama bilemedim simdi yinede bi doktora gostermenizde fayda var
Bussrraa 1anne2403 benim kızımda 8 aylık olucak fakat bizde 1-2 aydır var sol göğsünde. Bende etraftan ovala-sakın ovalama laflarını duyuyodum ovalamadım kendiliğinden geçmesini bekledim ama geçmedi doktora soracağım bende kontrole gittiğimde inşallah anormal bi durum yoktur
Merveturksoy Süt birikmiştir annesi sürekli ov ateş de yapar o çünkü doğduğundan beri b3nde oglumunkini hep ovuyorum süt birikirmiş bebisleri gogusune dediği gibi de hafif ucundan beyaz beyaz geliyor bazen
1anne2403 Merveturksoy ovmayın diyorlar, 8 aylık benim kızım yenidoğanken birikiyor süt bildiğim kadarıyla 8 aylıkken normal mi
Miranmt Merveturksoy kesinlikle ovmayın. Yenidoğum yaptım 27 günlüğüz. Kızımın memelerinde cevz büyüklüğünde çıkmıştı ilk doktor ov dedi ovdum, kötü olmaya başldı başka doktora gittim ovduğum için enfeksiyona sebep oldu ovmayın krem var enfeksiyon için sadece sürün ve brakın
Merveturksoy 1anne2403 belki biriken dır bize hastanede ovun demişti ler hatta karşı komşu da dedi banyosunu onla yaptırmıştık ilk abdestini verdirsin kuranini okusun diye onunda 2 oğlu var ovun ateş yapar demişti ben ovuyorum yani belki biriken süttür bi doktora sorun bence
Berils Doktor böyle bir şey olursa kesinlikle ellemeyin demişti siz de doktora danışın bence müdahale etmeyin
1anne2403 Bussrraa bizimde öyle cumartesiye randevu aldım bize ne söylediğini paylaşırım sizinle , umarım normaldir🙏
rainbowbaby Bussrraa merhaba postu yeni okudum da benim de bebeğimin sağ göğsünde bilye gibi şişlik var 8 aylık bir iki aydır geçmedi siizn düzeldi mi doktorunuz ne dedi
Zalimsin Hiç ellemeyin kendiliğinden geçer, bizde de vardı doktor doğumla annenin hormonları bebekte böyle etkilwr yapıyor bı müdahale yapmaya ovmaya vs hiç gerek yok biz ateş filan da görmedik aksine ovarsaniz onu tetiklersiniz diye biliyorum
Bussrraa rainbowbaby merhaba iyi geceler ben doktora danışmamıştım hiç şuan 15 aylığız ve herhangi bi şişlik kalmadı. Ellenmemesi gerektiğini biliyodum hiç ovmamıştım dokunmamıştım kendiliğinden geçti çok şükür
rainbowbaby Canan27 bir hormon testi yapıldı bize bazı değerler biraz fazla çıktı ama doktorumuz burdan kesin bir hormon problemi var diyemeyiz o yüzden 13. Ayda kemik yaşı bakalım falan dedi yumurtalıklara ultrasonla bakılacak ayrıca . Yine de bir sıkıntı olduğunu düşünmüyorum sadece tedbir amaçlı olduğu için istiyorum dedi doktorumuz.