Kızlar selamınaleyküm hayırlı geceler benim 9.15 aylık bir bebeğim var ama üstünü geceleri çok açıyor hatta dakika başı üst örtüyorum desem yeridir geçen trendyoldan alayım bir uyku tulumu dedim ama bunların tog değeri denen bişey varmış yani oda kaç dereceyse uyku tulumunun kalınlığı ona göre oluyor muş şimdi size sorum şu ben kızımın üstüne bebek yorgan örtüyorum odamız da sıcak yani öyle soğuk değil hatta bazen üstünü değiştiriyorum terlemiş oluyo nasıl uyku tulumu almam lazım kafam çok karıştı bu arada dip not odamız küçücük kibrit kutusu kadar ondan çok sıcak oluyo hayırlı akşamlar