Rezzan Allah Allah benim niyr öyle oldu acaba yaa kızımın kıyafetlerini yıkamış tım daha doğmadan hastane çantası hazırlarken hep üstünde kalıntılar kalmıştı ve, deterjan gözünde topak topak kalmış deterjanı tam almamış gibiydi erimiyor sanırım 30 derecede bi dahada kullanmadım makineyi tıkar bozar falan dediler