Perimom Oglum 8 aylik oldu ek gidaya geceli 2 ay oldu ama bir turlu doyuramiyorum. Acaba bi yerletde yanlis yaptigi seyler mi var . -Sabah labne , yarim ceviz, yumurta sarisi, 2 bebe biskuvisi yediriyirum . - Oglen koyu koyu cesitli corba yediriyorum -Aksam pirinc mamasi yapip 12 de uyutuyorum.. gece 3 te bir uyaniyor sabaha kadar meme emiyor gunduzleri de surekli mizmiz halde surekli biseyler yeme derdinde . Yeminle insanliktan ciktim isyan etmemek icin kendimi zor tutuyorum. Nerde yanlis yapiyorum biri soylesin
habibe_omerasaf Perimom bence diş dönemindeyse eğer dişleri kaşındığı için herseyi ağzına sokmak isteyebilir yani doymadığı için değildir belki benm oğlumda her seyi ağzına almak istiyor çünkü.
Leylaturkel Perimom valla ne kadar sanşlısın çok yiyor diye şikayet eden ilk defa görüyorum ben bi kaşık yedirmek için kırk takla atıyorum
Pinardefne Perimom bizde sbaah kahvltı ediyoruz öglen çoba yogurt biraz dhaa aonra meyve püresi geceleri hep emiyo keşke hep yese benimki bu saydıklarımı kırk takla atarak yiyoruz 🤸🏻♀️
Perimom Leylaturkel haklısınız herkes bunu söylüyor ama sürekli aç çocuk ta çok zor inanın obez olcak die korkuyorum
habibe_omerasaf Perimom ben öyle düşünüyorum gün içerisinde eline havuç elma falan veriyorum hem dişlerini kaşıyo hemde onunla oyanlanmış oluyo 🌼
Rabia88 Perimom maşallah bence doymuyor değil onunki alışkanlık Arkadaşımın da kızı resmen memekolik sürekli her ortamda istiyor çok zor bı durum Diğer turlu bebekler bizleri taklit eder onun yanında bişey yedikce yemek isteyebilir
Perimom [bilinmeyen] akşam yemeği olarak ne veriyorsunuz? Ben aksamlari hafif yedirmek gerektigini okumustum . Gündüz de çok yediği için agır gelir die çekiyorum bişey vermeye .