Buseklcg sszeryan doğum sonrası parça kaldığı için kürtaj oldum masaya yatınca bayılttılar ayildigimda odadaydım hemen agri kesici yaptılar birsey hissetmedim. İki gün sonra kanamam oldu bianda bosaldi kan ve hemen hastaneye gittik rahim kan dolmuştu ebe bastırarak boşalttı kanı. Kürtaj sonrası kanama olup olmamasına dikkat etmelisiniz ağır birsey kaldırmamalı dinlensin bol bol geçer hemen insallah korkmasın