5 buçuk aylığız bi süredir 1 aydır sanırım emerken çok rahatsız gibi ıkınıyor mızırdaniyor burnu mu tıkalı desem serumla cekiyorum yine aynı gazi var desem çıkarıyor yani gaz gibi de değil anlamadım hep mızmız dişimiz de cıktı çıktıktan sonra onun ağrısı olur mu acaba gün içinde emziriyorum 5 dakka oynuyor kendi sonra mizmizmizz normal mi bu çocuk onu anlamadım hemen uykusu geliyor bi de buna da takiliyorum vitamin düşüklüğünden olabilir mi kafamda çok soru var bi doktora gidemedik bari varsa bi tecrübe alayım..