İyi akşamlar Kızlar,
Tam yatacaktım telefonuma mesaj geldi ve tüm uykum kaçtı. Evimize yardıma gelen ablanın testi pozitif çıkmış. En son Cuma günü bizdeydi. Ben ablaya kapıyı açtım ve evden çıktım. Kapıyı açtığımda da geri çekiliyorum hep (mesafeyi korumak için). İşini bitirdiğinde eve geldim. O evden çıkarken ben mutfaktaydım. Uzaktan seslenerek konuştuk gitti. 7 aylık bebeğim var. Bir de ben alerjik astım hastasıyım. Sizce bize de bulaşmış olabilir mi? 5 gün sonra test yaptıracağım her türlü ama bu 5 günü nasıl geçiririm bilmiyorum 😔. Hiç bir belirti yok zaten bizde. Ablanın testi de bugün pozitif çıkmış. Sadece eşinde ve kendinde pozitifmiş, çocukları negatif çıkmış.
Bilgisi olan yada testi pozitif olan (önceden yada şimdi) beni bilgilendire bilir mi? En azından sabahı sabah etmeden ufakta olsa fikrim olmuş olur.
*Evden çıktım dediğim annemlere gittim. Onlar 7/24 evde hiç bi temasları yok diye.