Annelerim 3 ay önce Ombre yaptırdım. Adam beni cennet mahallesi sultana çevirdi. 2 gün önce daha iyi bir yere gittim düzelttiler ama saçlarım azaldı resmen yer yer koptu 😣🥺 çok kurumuş bir de. Benim bu saçı eskisi gibi adam etmem lazım. Saçım çok gürdü resmen yarısı gitti. Milletin gözü de değdi o gün kuaförde yuh o ne biçim saç ne çok falan diye diye 🥺 evde saçım için maske dışında neler yapabilirim. Hindistan cevizi yağı kullandınız mı nasıl fayda eder mi yardımcı olur musunuz. Görümcem mayonez sür diyor ama ben huylanır saç derimi kazırım resmen temizlensin diye 🥴 var mı öneriniz🥺🥺🥺