Benim de kızım kolik sürekli ağlar ya kucakta gezdirirdim ya da battaniyede sallardım şuan tam 3.5 aylık olduk biraz azalmaya başladı en azından oyun halısında kendi kendine durabiliyor artık önceler yatırınca sesi kısılana kadar bağırırdı ağlardı akşamları az da olsa devam ediyo derin uykuya geçeceği zaman hamak beşik aldım onun sayesinde rahatladım sallanmak koliklere çok iyi geliyo ona yatırınca susuyo bi tek hoplama özelliği de var Co rahat ettim tavsiye ederim